- Del 28 al 31 de maig ha tingut lloc a Barcelona El Tast a la Rambla, una de les grans cites gastronòmiques de la ciutat que reuneix alguns dels millors xefs i restaurants per apropar la seva cuina al públic en format degustació. Enguany, la proposta de Nandu Jubany ha estat el caneló de pollastre amb múrgoles a la crema, un plat que neix de la cuina tradicional, i defineix a la perfecció la gastronomia jubany.
Moltíssimes gràcies a tots i totes que vau venir a gaudir d’aquests dies tant especials!!! L’any que ve més, us esperem!!