11/05/2026

People in Red; gastronomia i solideritat

El dia 11 de maig, ha tingut lloc una de les gal·les benèfiques més emblemàtiques; la People in Red, organitzada per la Fundació Lluita contra les Infeccions, presidida pel doctor Bonaventura Clotet. L’esdeveniment té com a objectiu recaptar fons per a la investigació de malalties infeccioses com el VIH, la COVID persistent o altres infeccions emergents.

Una nit on la gastronomia, la solidaritat i la cultura s’uneixen al MNAC. Amb un sopar per a prop de 800 convidats, hem portat la nostra manera d’entendre la cuina: producte, territori i emoció.

La gala reuneix nombroses cares conegudes com Sílvia Abril i Toni Acosta, encarregades de conduir la gala, així com artistes com Joan Dausà i Amaral. Àlex Corretja, Martina Klein hi van assistir com a ambaixadors oficials.

Per nosaltres, formar part de People in Red és molt més que un esdeveniment: és posar la cuina al servei d’una causa solidària imprescindible.